سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
بررسی-سیاست-خارجی
بررسی سیاست خارجی
فرمت فایل دانلودی:  
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 154
حجم فایل: 112
قیمت: 13000 تومان

بخشی از متن:
مقدمه :
سوال)چرا کشورها در صحنه جهانی با هم تعامل دارند ؟ چرا کشورها منزوی نمی شوند؟ چرا نیاز به آن می شود که کشورها با هم ارتباط برقرار کنند ؟
پاسخ)دلایل متعددی می تواند باشد :
1ـ برای ایجاد صلح عدالت ، رفاه ، نیاز به رفاه ، باعث دوستی کشورها با هم می شود . به عنوان مثال : کشور آمریکا و پاکستان مراوده برقرار می کند . آمریکا احساس می کند که به عدالت و صلح در صحنه جهانی کمک می کند . و حتی باعث رفاه در داخل آمریکا و پاکستان می گردد .
این نظر خوش بینانه است . اگر این نظریه را بپذیریم علت خوش بینانه است . یعنی به این مفهوم که در صحنه جهانی برای تعالی ، ارطبات برقرار می کنیم که این تعالی برای عدالت صلح و رفاه می باشد . در واقع بر این فرض استوار است که کشورها نیت خیر دارند ، پس رهبران کشورها ذاتاً خوب هستند . بعبارتی انسانها خوبند ، و چون کشورها خوبند پس کشورها نیز با هم خوب هستند . بنابر این کشورها اگر بخواهند ارتباط داشته باشند چیزهای خوبی مثل صلح ، رفاه ، عدالت و ... است . اینها عقاید خوش بینانه است . اگر این عقیده را بپذیریم ، اخلاق در صحنه جهانی مطرح می شود . در نتیجه باید بپذیریم که اخلاق و سیاست موثر است . چون کشورها برای رسیدن به اهداف باید اخلاقی باشند. پس انکار خد پسندانه نیست و تفکر انسان دوستانه است . من همه چیز را برای خودم نمی خواهم . بنابر این اخلاق ، مباحث اخلاقی و تفکرات اخلاقی تایید در رفتار کشورها دارد ، گار کشوری با کشور دیگری روابط دوستانه برقرار کند ، به خاطر نیاز اخلاقی است .دلیل دوم: عده ای نظریه اول را که مبتنی بر اخلاق در صحنه جهانی است ، رد می کنند . دلیلی که کشورها با هم تعادل دارند ، برای کسب قدرت است .
سوال) سوالی که در اینجا مطرح میشود ، این است که کشورها از این مراوده چه چیزی به دست می آورند ؟ دلیل اینکه آمریکا و پاکستان مراوده می کند چیست ؟
آمریکا از این ارتباط و مراوده دست به قدرت سیاسی ، اقتصادی ، نظامی می زند ، یعنی این رابطه باعث بهره مندی آمریکا در حیطه سیاست ، سیاست ، اقتصاد و ... می شود . بنابر این چون به نفع آمریکا است ، ارتباط برقرار می کند . پاکستان نیز به همین دلیل و برای نفعش ارتباط برقرار می کند ، هر چند که بهره ها یکسان نیست . آن کشوری بیشتر بهره به دست می آورد که قدرت بیشتری دارد . پس هر دو بهره ای به دست می آورند .
بنابر این عده ای می گویند ، دلیل اینکه کشورها با هم مراوده دارند ، بخاطر کسب قدرت است . این نگاه ، نگاه بسیار خوش بینانه نیست ، بد بینانه هم نیست . ولی واقع گرایانه است . اگر کشور a و b با هم مراوده دارند ، به خاطر این است که که کشور a و b قدرت و منفعت بدست می آورد . و کشور b هم از رابطه با a قدرت و منفعت کسب میکند . پس برای هر دو منفعت است . هر چند یکسان نیست . این نگاه بسیار واقع گرایانه است . . چرا که اگر a با b رابطه دارد ، به خاطر کسب منفعت است انسانها ذاتاُ هم می توانند خوب باشند و هم و هم می توانند بد باشند . نظریه اول می گوید که انسانها همه ذاتاً خوبند ، ولی نظریه دوم می گوید که اینطور نیست . انسانها ممکن است که خوب و هم بد باشند . چون اگر همه خوب باشند ، سعی می کنیم سهم همه یکسان باشد ولی میبینیم که اینطور نیست .

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید بررسی سیاست خارجی سیاست خارجی کشور ،

  

پایان-نامه-بررسی-همبستگی-بین-هوش-و-خلاقیت-دانش-آموزان-دبیرستانی-شهرستان-اسلامشهر
پایان نامه بررسی همبستگی بین هوش و خلاقیت دانش آموزان دبیرستانی شهرستان اسلامشهر
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی:  
حجم فایل: 71
قیمت: 8000 تومان

بخشی از متن:

موضوع :
بررسی همبستگی بین هوش و خلاقیت دانش آموزان دبیرستانی شهرستان اسلامشهر در سال تحصیلی 84-83
چکیده :
در این تحقیق به بررسی رابطة هوش و خلاقیت و همچنین مقایسة بهرة هوشی و خلاقیت دانش‌آموزان دختر و پسر پرداخته شده است.
جامعه آماری ما در این تحقیق دانش‌آموزان دبیرستانی شهرستان اسلامشهر می‌باشد.
حجم نمونه ما در این تحقیق 100 نفر می‌باشد که از این 100نفر پسر 50 نفر و 50 دختر می‌باشند.
و جهت انتخاب نمونه‌ها از نمونه‌گیری خوشه‌ای استفاده شده است.
در این پژوهش از آزمونهای ریون برای سنجش هوش و آزمون خلاقیت تورنس جهت سنجش خلاقیت دانش‌آموزان مقطع دبیرستانهای شهرستان‌ اسلامشهر استفاده گردیده است.
در این پژوهش چهار فرضیه مطرح گردیده است.
1-بین میزان بهرة هوشی و خلاقیت دانش‌آموزان پسر همبستگی وجود دارد. نتایج تحیق حاضر نشان می‌دهد که ضریب همبستگی محاسبه شده بین بهرة هشی و خلاقیت دانش‌آموزان پسر (43%) که در سطح (1%) می‌باشد،  معنادار  می‌باشد. 
2- بین میزان بهرة هوشی و  خلاقیت دانش‌آموزان دختر همبستگی وجود دارد. نتایج تحقیق حاضر نشان می‌دهد که ضریب همبستگی محاسبه شده بین میزان بهرة هوشی و خلاقیت دانش‌ آموزان دفتر (9%) که در سطح (1%) می‌باشد، معنادار است.
3- بین میزان بهرة هوشی دانش آموزان دختر و پسر تفاوت وجود دارد. نتایج تحقیق حاضر نشان می‌دهد که t   محاسبه شده میزان بهره هوشی دانش آموزان دختر و پسر (575/0) در سطح (5/0) معنادار نیست، یعنی بین آنها تفاوت معناداری وجود ندارد.
4- بین میزان خلاقیت دانش آموزان دختر و پسر تفاوت وجود دارد. نتایج تحقیق حاضر نشان می‌دهد که t محاسبه شده میزان خلاقیت دانش‌آموزان دختر و پسر (08/2) در سطح (5/0) معنا‌دار می‌باشد.
فهرست مطالب
تقدیم و تشکر
 چکیده تحقیق 
فصل اول : کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیه‌های تحقیق
تعاریف نظری و عملیاتی واژه‌ها
فصل دوم :  (ادبیات و پیشینه تحقیق)
تعریف خلاقیت
ماهیت استعداد خلاق
رابطة خلاقیت و محیط خانوادگی
مردان و زنان خلاق
روشهای پرورش خلاقیت
عوامل موثر بر خلاقیت‌
تمرکز به عنوان کلید خلاقیت
برای پرورش خلاقیت کنکاش مغزی بهترین خلاقیت است
محیط مساعد برای ایجاد رفتار خلاق
عواملی که مانع خلاقیت می‌شوند
خلاقیت و هوش
هوش چیست
تقسیمات و طبقه‌بندی هوش
عوامل موثر بر رشد و پرورش هوش
تحقیقات انجام شده
فصل سوم : (روش اجرای تحقیق
جامعه آماری
نمونه و روش نمونه‌گیری
ابزار اندازه‌گیری (اعتبار آزمون)
روش جمع‌آوری اطلاعات
روش آماری
فصل  چهارم : (تجزیه و تحلیل داده‌ها)
توصیف داده‌ها
فصل پنجم :
مقدمه
خلاصة تحقیق
یافته‌های تحقیق
پیشنهادها
محدودیتها
منابع
ضمائم

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید پایان نامه بررسی همبستگی بین هوش و خلاقیت دانش آموزان دبیرستانی ،

  

بررسی-وضعیت-جمع‌آوری-و-دفع-زباله‌های-شهری-زابل-و-ارائه-راهکارهای-مناسب-برای-بهینه‌سازی-فرایند-موجود
بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه راهکارهای مناسب برای بهینه‌سازی فرایند موجود
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 49
حجم فایل: 30
قیمت: 4000 تومان

بخشی از متن:

مقدمه
اجتماعات انسانی از دیرباز پس از مورد استفاده قرار دادن منابع مختلف طبیعی موجود بر روی کره زمین، قسمت‌های غیرقابل مصرف و زاید آن را دفع می‌نمودند. این موضوع مشکل حادی را برای آنها و محیط‌شان ایجاد نمی‌کرد. زیرا تعداد و توزیع انسانهای موجود بر روی کره زمین به نسبت مساحت این کرة خاکی خیلی کم بود اما امروزه به دلیل افزایش تعداد، توزیع جمعیت و به دنبال آن تحولات پدید آمده در میزان و کیفیت مواد مصرفی، معضل تولید و دفع زایدات به نحوه بارزی گریبانگیر حیات جوامع بشری به ویژه شهرها گردیده است.
گرچه دفن بهداشتی مواد زاید جامد شهری، سالهاست که مورد استفاده قرار گرفته است و در بسیاری از نقاط دنیا توانسته است، بهداشت عمومی و سلامت جامعه را تأمین کند ولی هنوز مورد قبول عامه مردم قرار نگرفته است. عناوینی مانند، دفن و دفن بهداشتی و تلنبار زباله بارها به جای یکدیگر مورد استفاده قرار گرفته‌اند و هنوز هم خیلی از مردم فرق بین دفن، دفن بهداشتی و تلنبار کردن زباله را نمی‌دانند. به عبارت دیگر در صورتی که عملیات دفن مواد به صورت کاملاً استاندارد و براساس ضوابط صحیح و دقیق دفن بهداشتی صورت نگیرد مشکلات بهداشتی و زیست محیطی زیادی به وجود خواهد آمد.
فقط یک محل دفن بهداشتی که در محل مناسبی قرار گرفته و از طراحی خوبی برخوردار باشد و نیز عملیات آن کاملاً صحیح و دقیق انجام پذیرد می‌تواند جوابگوی استانداردهای بهداشت عمومی و سلامت بوده، از شرایط لازم برای جلوگیری از آلودگی آب و خاک و هوا برخوردار باشد که در اینجا بحث مدیریت دفع مواد زائد جامد شهری مطرح می‌گردد. 
بدون فهرست

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید بررسی وضعیت جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری زابل و ارائه راهکارهای ،

  

بررسی-علل-ارتکاب-جرم-و-راههای-جلوگیری-از-آن
بررسی علل ارتکاب جرم و راههای جلوگیری از آن
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 34
حجم فایل: 27
قیمت: 7000 تومان

بخشی از متن:
مقدمه
هیچ مجرمی از مادر خود مجرم و تبهکار زاده نشده است، همه انسانها، فطرتی پاک خلق شده و پس از تولد در دوران اولیه زندگی، پاک و معصومند و این تا زمانی است که توسط شرایط خاص محیط خانوادگی، اجتماعی و پرورش به گناه آلوده نشوند زیرا چگونگی رفتار و شخصیت افراد بیشتر به چگونگی محیط اجتماعی و اقتصادی و تربیتی آنها بستگی دارد، بنابراین توجه به این واقعیت ضروری بنظر می رسد که جرم و جنایت یا بعبارت بهتر بیماریهای اجتماعی مانند بیمارییهای جسمی مسری هستند و اگر قبل از ایجاد انگیزه وقوع جرم بفکر اصلاح و از بین بردن علل ارتکاب جرم نیافتند ممکن است به دیگران نیز سرایت کند که عواقب سنگین و غیر قابل جبرانی در پی دارد بصورتی که: بر اثر ازدیاد جرم وجنایت قدرت کنترل در جامعه هر روز ضعیف تر و بالطبع بر مقدار مجرمین افزوده می گردد.
در تمامی اعصار و قرون جامعه انسانی مواجه با دردها و آسیب های ناشی از کجرویها انحرافات، جرام و جنایات بوده که در هر عصری شکل خاصی پیدا کرده و نوع برخورد با آن هم گوناگون بوده است. در عصر ما بدلایلی چون گسترش فقر و محرومیت، جنگ، عدم توجه به جنبه معنوی انسان، ستی و تزلزل ارکان اخلاقی، سقوط خانواده، تکامل ماشینیسم گسترش مکاتب مادی و الحادی. پوچ گرائیها و لذت طلبی ها و بالاخره عدم توان کنترل زمامداران توسعه بیشتری یافته است.
دورنمای آینده از دید بسیاری از جامعه شناسان، بسیار تیره است و به نظر آنها امیدی به اصلاح اوضاع نیست مگر اینکه تحولی ناشی از روشنگریها و ارشادات سازنده در جامعه رخ دهد وجود چنین اندیه هایی، صاحبنظران را به تلاش و تکاپو وا داشته است که در سایه بررسیهای علمی، ریشه و انگیزه های اینگونه دردها را کشف کرده و راههایی برای پیشگیری و درمان ارائه کنند.
اصل اینست که در جامعه انحرافی پدید نیاید تا نیاز به درمان و اصلاح و احیانا گسیختگیری و زندان نباشد و در حیات اجتماعی باید عملی صورت گیرد که انحراف و آسیبی پدید نیاید و در صورت پدید آمدن،‌ مزمن نگردد که در آنصورت امکان ریشه کن کردن آن بسادگی مسیر نخواهد شد. گاهی هسته اولیه انحرافی در جامعه گذارده شده و مسئولان با نظر بی اهمیتی به آن می نگرند ولی در اندک زمانی شیوع و گسترش یافته و جامعه را دچار آسیب و بحران می کند که این مسئله در رابطه با جوانان بیشتر قابل توجه است زیرا که نیروها می گردانند. چرخ اجتماعند و عوارض به آسانی در آنان رخنه کرده و گسترش می یابد.
در نظام حیات اجتماعی،‌ اسلام در هر حال پیشگیری از وقوع انحراف و جرم را مقدم بر اصلاح می داند و بر مسئولیت نظارت افراد را در رابطه با هم تاکید دارد. (امر به معروف و نهی از منکر)
بودجه هائی که در هر جامعه ای صرف نگهداری،‌نگهبانی،‌ تغذیه،‌ بهداشت،‌ پوشاک و… مجرمین در زندانها و ندامتگاه ها و مراکز بازپروری می شود اگر از ابتدا صرف آموزش و تربیت صحیح آنها شود، جامعه را از حیث وجود افراد مجرم و منحرف خالی و از افراد کارساز و نیروی انسانی مقصص بی نیاز می سازد پس می توان گفت افراد مجرم زندانها از ناآگاهترین مردم هستند که از امکان آموزش و خصوصا پرورش و تربیت صحیح محروم بوده اند.
هر مدرسه ای که گشوده شود زندانی بسته می شود.
در مورد شناخت جرم یا انحرافات و علل بوجود آورنده آن و همچنین راههای پیشگیری و یا درمان آن نظرات و دیدگاه های مختلفی از سوی صاحبنظران و کارشناسان مطرح گردیده اما بدلیل آنکه عوامل اجتماعی انحرافات،‌ترکیب و پیچیدگی های زیادی دارند نمی توان آنها را تنها از یک دیدگاه بررسی کرد بلکه می بایست بصورت عمقی مورد توجه و بررسی قرار داده و سعی کرد علل گوناگونی که باعث ارتکاب اینگونه اعمال می شوند را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و راه حلی درست برای جلوگیری از تکرار آنها ارائه نمود.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید علل ارتکاب جرم بررسی علل ارتکاب جرم و راههای جلوگیری از آن مجرم ،

  

بررسی-غائب-مفقود-الاثر-وضع-حقوقی-و-قوانین-مربوط-به-آن
بررسی غائب مفقود الاثر، وضع حقوقی و قوانین مربوط به آن
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 170
حجم فایل: 95
قیمت: 15000 تومان

بخشی از متن:

موضوع مربوط به غایب مفقود الاثر ، وضع حقوقی و قوانین مربوطه به آن را به منظور پروژه تحقیقاتی خود انتخاب نموده‌ام .
 مساله غایبان مفقود الاثر ، در تمام نظام‌های حقوقی ، قوانین و مقررات کشورها ، دکترین حقوقدانان و عقاید علمای مذهبی ریشه دارد . قدمت و سابقه این موضوع به بدو پیدایش جوامع بشری بر می‌گردد .
 با وجود وضع قوانین و مقررات متعدد در این زمینه هنوز هم با مسائل و مشکلات حقوقی روبرو هستیم . جنگ ، یکی از عواملی است که در پیدایش این پدیده نقش دارد. مساله جنگ تحمیلی در اوایل انقلاب اسلامی به طرفیت عراق و متحدان اروپایی و آمریکایی وی گریبانگیر جامعه‌ اسلامی ما شد .
افزایش تعداد مفقودان و آزادگان ( مفقودان سابق ) ، مشکلات حقوقی پیش روی خانواده آنها و وضعیت اموالشان موجب شد با وجود اینکه چندین سال از پایان جنگ می‌گذرد هنوز هم به این موضوع به عنوان یکی از مهم‌ترین مسائلی که در این برهه از زمان در اولویت ویژه برای مطالعه و تدقیق قرار دارد پرداخته شود .
 در ایران قانون مدنی مصوب 18 اردیبهشت ماه 1307 و اصلاحات بعد آن درماده 1011 لغایت 1030 ، و همچنین قانون امور حسبی مصوب 2 تیر ماه 1319 و اصلاحات بعد آن ، از ماده 126 لغایت ماده 161 را به غایب مفقود الاثر اختصاص داده‌اند ، البته چند ماده‌ای نیز در قانون مدنی در باب طلاق و ارث وجود دارد که به مسئله غایب مفقود الاثر می‌پردازد .
مقدمه 1
تقسیم مطالب 6
باب نخست – کلیات
تقسیم موضوع 8
فصل یکم – تعاریف 10
1) علل غیبت و حکم غایب 10
2) امور مالی غایب 15
3) غایب و بقای زوجیت 17
4) غیبت و حکم دادگاه 18
5) تعریف غایب مفقود الاثر
و تفکیک آن از مفاهیم مشابه (‌غایب مجهول المکان ومفقود) 18
6) عناصر تحقق مفهوم حقوقی غیبت 21
فصل دوم – مصوبات مصرحه در مورد غایب مفقود الاثر 22
گفتار یکم – قانون مدنی و امور حسبی 22
گفتار دوم – قوانین متفرقه 25
باب دوم – وضع حقوق مالی غایب
تقسیم موضوع 28
فصل یکم – وضع حقوقی غایب قبل از نصب امین 31
گفتار یکم – وضع حقوقی غایب قبل از مداخله دادستان و نصب امین 31
بندیکم – اداره فضولی اموال غایب 31
بنددوم – اداره اموال غایب به وسیله نماینده قراردادی 32
الف – دخالت وکیل 32
ب- اقدام وصی 34
بند سوم – اداره اموال غایب به وسیله نماینده قانونی 35
گفتار دوم - وضع حقوقی غائب پس از اطلاع مقام قضایی تا نصب امین 36
1- حدود مسئولیت و صلاحیت محلی دادستان 36
2- مسئول جبران خسارت وارده به اموال غایب 39
3- وضع ایرانیان غایبی که در خارج اموالی دارند 39
فصل دوم – مرحله تعیین امین 41
تقسیم فصل 41
گفتار یکم – هدف ،شرایط کلی و مفهوم امانت 44
1- هدف از نصب امین 44
2- موارد تعیین امین 44
3- معنای امانت 47
4- شرط ضمان 51
گفتار دوم – تقاضای تعیین امین و مرجع صالح 53
1- متقاضی تعیین امین 53
2- طریق درخواست تعیین امین 54
3- وظایف دادگاه و نحوه انتخاب امین 57
4- نصب امین درخارج از ا یران 64
5- ضم امین و موارد آن 65
6- تعیین امین موقت 67
7- تعیین ناظر 67
8- تعدد امنا و نظار 68
9- قبول امین یا ناظر و دستور دادگاه 70
گفتار سوم – شرایط امین ، اولویت‌ها 70
الف – شرایط امین 70
ب- اولویت‌های نصب امین 73
گفتار چهارم – اختیارات ، وظایف و مسئولیتهای امین 74
1- شروع وظایف و حدود اختیارات امین غائب 74
2- تنظیم صورت جامع از کلیه اموال قبل از مداخله 75
3- نگهداری و اداره اموال 77
4- فروش اموال ضایع شدنی 78
5- فروش اموال منقوله غیر لازم 81
6- منع فروش و رهن اموال غیر منقول 84
7- ترتیب پرداخت دیون و نفقه زوجه و اقارب 86
8- نمایندگی امین از طرف غایب در دعاوی 89
9- تقسیم سهم الارث غائب 90
10- دخالت در مهر و موم‌ ترکه مورث غائب و رفع آن 93
11- درخواست تحریر ترکه مورث غایب 94
12- پرداخت هزینه‌ها 95
13- صلح دعاوی 97
14- تحویل دادن اموال پس از زوال سمت 97
گفتار پنجم – حقوق و مسئولیت‌های امین 98
بند یکم – حقوق امین 98
الف – حق الزحمه امین و مرجع صالح در تعیین حق الزحمه 98
بند دوم – مسئولیت‌های امین 99
الف- مسئولیت مدنی 99
ب- مسئولیت کیفری 101
گفتار ششم – عزل امین 102
1- موارد عزل امین 103
2- نحوه رسیدگی و مرجع صلاحیتدار در عزل امین 104
3- پایان دوره امانت و نظارت 105
فصل سوم – تصرف موقت ورثه در اموال غایب 106
تقسیم فصل 106
گفتار یکم – ارکان ماهوی حق ورثه نسبت به اموال غایب 107
1- مفهوم ورثه 107
2- مفهوم تصرف موقت 109
گفتار دوم – شرایط تصرف موقت ورثه در اموال غایب 110
1- موارد اجرای این مرحله 110
2- شرایط درخواست تصرف موقت اموال غایب از دادگاه 113
3- دادگاه صالح در درخواست تصرف موقت اموال 113
4- نحوه رسیدگی به درخواست تصرف موقت اموال 115
5- اختیارات و وظایف ورثه 118
باب سوم – حکم موقت فرضی غایب و دادن اموال به تصرف قطعی ورثه
تقسیم موضوع 121
فصل یکم – اقسام موت و مبنای حکم موقت فرضی غایب 122
گفتار یکم – اقسام موت و حقیقت ماهوی آن 122
1- اقسام موت 122
2- موت حقیقی 122
3- موت حکمی 123
4- موت فرضی 125
گفتار دوم – تردید در مرگ انسان و حکم آن 127
بند یکم – قاعده فقهی 127
بند دوم – حقوق موضوعه 128
الف – قانون مدنی 128
ب- امارات قانونی 129
ج – بررسی امارات قانونی و قضایی 130
فصل دوم – صدور حکم و آثار آن 131
تقسیم فصل 131
گفتار یکم – مقدمات و شرایط صدور حکم موت فرضی 133
1- متقاضیان حکم 133
2- دادگاه صالح برای صدور حکم موت فرضی 133
3- شرایط شکلی درخواست 134
گفتار دوم – نحوه رسیدگی دادگاه 135
1- تکالیف دادگاه پیش از صدور حکم 135
2- حکم دادگاه و مندرجات آن 138
3- ابلاغ حکم و تجدید نظر در آن 139
گفتار سوم – سوابق فقهی 140
1- لمعه - شهید اول 140
2- قواعد – علامه حلی 141
3- مختصر المنافع - محقق حلی 141
گفتار چهارم – آثار حکم موت فرضی 142
1- آثار حکم در امور مالی و غیر مالی 142
فصل سوم - الغای حکم موت فرضی و بازگشت غایب 144
گفتار یکم – آثار کشف زنده بودن غایب 144
- ابطال حکم موت فرضی 144
بند اول - تاثیر بازگشت غایب در اموال 144
الف - وضع منافع و نمائات 144
ب- وضع اموال مصرفی و تلف شده 145
بند دوم - تاثیر بازگشت غائب در عقد نکاح 146
الف – بازگشت زوج غایب 146
ب- بازگشت زوجه غایب 146
باب چهارم – وضعیت خانواده‌ غایب
تقسیم موضوع 148
فصل یکم – تکلیف زوجه غایب 149
گفتار یکم - ترک زندگی خانوادگی توسط زوج و مقایسه آن با مفهوم غیبت 149
گفتار دوم - درخواست زوجه مبنی بر صدور حکم موت فرضی برای انحلال نکاح 151
1- متقاضی صدور حکم 151
2- عده زوجه غایب 153
3- بازگشت غایب پس از صدور حکم موت فرضی 153
گفتار سوم - درخواست طلاق از ناحیه زوجه و آثار آن 154
1- شرایط درخواست طلاق 154
2- عده زوجه غایب 155
3- نفقه زوجه در ایام عده 156
4- وضعیت توارث
گفتار چهارم – مطالعه تطبیقی در مورد غایب مفقود الاثر شدن زوج و وضعیت زوجه در بین اقلیت‌های مذهبی و مقایسه آن با حقوق ایران 158
1- آیین یهود 158
2- ارتدوکس 159
3- دین زرتشت 161
4- ارامنه گریگوریان 163
نتیجه 165
کلید واژه 170
پیوست‌ها 171
پیوست یکم – نمونه‌هایی از رویه عملی محاکم 172
پیوست دوم – اهم مسائل پیرامون غایب مفقود الاثر 179
فهرست منابع و مآخذ 183

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

اولین دیدگاه را شما بگذارید بررسی غائب مفقود الاثر، وضع حقوقی و قوانین مربوط به آن غایب مفقو ،

  

مشخصات مدیر وبلاگ

ویرایش

دسته بندی موضوعی

بسته کامل جزوه ، پاورپوینت تعیین... ، پاورپوینت راهکارهای... ، پاورپوینت مدیریت... ، بررسی روش های مختلف... ، بررسی معامله فضولی... ، پایان نامه بررسی... ، پکیج آموزشی فرزکاری... ، حل تمرین کتاب مدل... ، دانلود پاورپوینت... ، دانلود مقاله پرهیز... ، پاورپوینت مجتمع... ، دانلود پروژه طراحی... ، دانلود تحقیق درباره... ، دانلود فایل کامل... ، بررسی رابطه رضایت... ، روش های پیشگیری از... ، روشنایی در ساختمان... ، سیستم چرخ زنجیر... ، نقش نرم افزار های... ، نقشه های اجرایی... ، نقشه های اجرایی... ، نقشه های اجرایی... ، نقشه های اجرایی... ، نقشه های اجرایی... ، نقشه های اجرایی... ، نقشه های اجرایی... ، نقشه های معماری... ، نقشه ی رستری جهت... ، نقشه ی رستری جهت... ، نقشه ی رستری جهت... ، نقشه ی رستری جهت... ، نقشه ی رستری جهت... ، نقشه ی رستری جهت... ، نقشه ی رستری جهت... ، نقشه ی رستری جهت... ، نقشه ی رستری جهت... ، نقشه ی رستری جهت... ، نقشه ی رستری جهت... ، نقشه ی رستری جهت... ، نقشه ی رستری جهت... ، نقشه ی رستری جهت... ، نقشه ی رستری جهت... ، نقشه ی رستری جهت... ، نقشه ی رستری جهت... ، نقشه ی رستری جهت... ، نقشه ی رستری جهت... ، نقشه ی رستری نقشه ی... ، نماها ، نمره گذاری فرم بلند... ، نمونه سوالات آزمون... ، نمونه سوالات آزمون... ، نمونه سوالات آزمون... ، نمونه سوالات... ، نمونه سوالات... ، نمونه سوالات پر... ، نمونه سوالات تخصصی... ، نمونه سوالات عمومی... ، نمونه سوالات فنی... ، نمونه سوالات فنی... ، نمونه سوالات فنی... ، نمونه سوالات فنی... ، نمونه سوالات فنی... ، نمونه سوالات فنی... ، نمونه سوالات فنی... ، نمونه سوالات فنی... ، نمونه سوالات فنی... ، نمونه سوالات فنی و... ، نمونه سوالات میان... ، نمونه سوالات ناب و... ، نوار نقاله طراحی... ، نوار نقاله همراه... ، نورمن فاستر مردی به... ، نیشکر در استان... ، نکته های مهم ریاضی... ، هدفون طراحی شده در... ، هفت حفره عظیم... ، همه فهرست بهای 95... ، هندبوک... ، وحشی بافقی، سرآمد... ، ولتا‍ژ کلمپ... ، ویدئوهای درس دهم... ، ویروسها، کرمها و... ، ویندوز 2003... ، کاتر طراحی شده در... ، کاتر طراحی شده در... ، کار آفرینی برتر و... ، کار تحقیقی بررسی... ، کار تحقیقی بررسی... ، کار تحقیقی دختران... ، کار تحقیقی ضمان... ، کاربرد تکنولوژی های... ، کاربرد تکنیک های... ، کاربرد رادیو... ، کاربرد نوآوری نظام... ، کارت ویزیت لایه باز... ، کارتحقیقی قاعده... ، کامپیوتر... ، کتاب 707 معادلات... ، کتاب Check your... ، کتاب Lange... ، کتاب آموزش زبان... ، کتاب آموزش زبان... ، کتاب اثر... ، کتاب اصول طراحی و... ، کتاب بنویسید و... ، کتاب تئوری... ، کتاب جعفرنژاد... ، کتاب حل المسائل... ، کتاب خانه... ، کتاب خانه... ، کتاب راهنمای جامع... ، کتاب رفع کم حرفی و... ، کتاب فلسفه زبان... ، کتاب گفتگو با... ، کتاب معجزه ای در... ، کتاب معجزه ای در... ، کتاب نمونه سوالات... ، کتاب هنر اکسپلویت... ، کتابچه آموزشی حامی... ، کد متلب... ، کد متلب حل مسئله دو... ، کریستوفر... ، کسب آرامش مقاله... ، کسب درآمد از... ، کسب درآمد از فروش... ، کسب درآمد اینترنتی... ، کسب درآمد در... ، کسب و کار... ، کشورگشایان بی رحم... ، کلیات... ، کلید مرد، راز های... ، نقش های اجرایی قالب... ، نقشه OSM شهر زابل... ، نقشه طراحی شده... ، نقشه فاز 2 مجتمع... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه مدل رقومی... ، نقشه ها ی... ، نقشه های اجرای... ، نقشه های اجرایی... ، نقشه های اجرایی جک... ، نقشه های اجرایی... ، نقشه های اجرایی... ، نقشه های اجرایی... ، سیستم گرمایش از... ، شبیه سازی LACAS با... ، شبکه های رو تراشه... ، شرح وظیفه واحد... ، شفا کتاب کامل... ، شناخت و بررسی علل و... ، شناخت و کاربرد... ، شناسایی نفوذگران با... ، شهرستان آباده نقشه... ، شهرستان اهر (واقع... ، شهرستان فلاورجان... ، شهرستان لامرد نقشه... ، شهرستان ممسنی نقشه... ، شیپ فایل محدوده... ، شیپ فایل محدوده... ، شیپ فایل محدوده... ، شیپ فایل محدوده... ، شیپ فایل محدوده... ، صفحه آرایی کتاب... ، صنایع تکنولوژی... ، صورت وضعیت نویسی... ، ضمان معاوضی در حقوق... ، ضوابط طراحی... ، طب باستان و گیاهان... ، طبقه بندی سنگهای... ، طراحی ALU شانزده... ، طراحی تیر شمشیری... ، طراحی حوزه پنج گانه... ، طراحی و... ، طراحی و ساخت سقف... ، طراحی و مونتاژ... ، طراحی یک سیستم... ، طرح cnc میز خاطره... ، طرح آماده قاب آینه... ، طرح تمرینی در... ، طرح توجیهی احداث... ، طرح توجیهی احداث... ، طرح توجیهی احداث... ، طرح توجیهی اقامتگاه... ، طرح توجیهی ایجاد... ، طرح توجیهی تولید... ، طرح توجیهی تولید... ، طرح توجیهی تولید... ، طرح توجیهی تولید... ، طرح توجیهی تولید نخ... ، طرح توجیهی تولید... ، طرح توجیهی تولید و... ، طرح توجیهی تولید و... ، طرح توجیهی تولید... ، طرح توجیهی تولید‌ و... ، طرح توجیهی فرآوری... ، طرح توجیهی فرآوری و... ، طرح توجیهی فرآوری و... ، طرح توجیهی فرآوری‌... ، طرح توجیهی مدرسـه... ، طرح سه بعدی بافت... ، طرح شهرسازی4: طراحی... ، طرح کارآفرینی کشت... ، طرح لایه باز برچسب... ، طرح لایه باز روغن... ، طرح و اجرای همبندی... ، عالی قاپو پاورپوینت... ، عقد و اجاره تعریف... ، عقیم سازی... ، علل ارتکاب... ، علم قاضی دیوان عالی... ، عناصر و جزییات جزوه... ، عیب یابی موتورهای... ، غلطک ها ماشین آلات... ، فایل آموزشی ، فایل پاورپوینت... ، فایل پروژه تحلیل... ، فایل فلش... ، فایل گزارش کارآموزی... ،
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ